مزاياي شستن فرش در قاليشويي

۵۴ بازديد

 

اگرچهa3rm_4.jpg ممكن است فرش شما به تميزكاري منظمي كه ساير كفپوش ها مي طلبند نياز نداشته باشد، اما بايد هر سال تا 18 ماه يكبار به طور حرفه اي تميز شود، حتي اگر مرتباً جاروبرقي بكشيد كافي نيست. تميز كردن فرش حرفه اي باعث افزايش عمر فرش مي شود و به كيفيت بهتر هوا، كاهش آلرژي و بيماري كمك مي كند. اما آيا مي‌ توان اين كار را در خانه انجام داد؟ آيا با شستشوي فرش در خانه مي‌توان آن را به طور كامل تميز كرد؟

پاسخ ما به اين سوالات منفي است. براي آنكه فرشتان از هر نظر تميز شود شما به شستشوي فرش به صورت حرفه اي نياز داريد. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر ساكن تهران هستيد و به دنبال بهترين قاليشويي در منطقه نياوران مي گرديد؛ قاليشويي كاردان را انتخاب كنيد. اما شستن فرش در خانه چه مشكلاتي دارد؟

اشتباهات تميز كردن فرش در منزل

سه اشتباه عمده كه در شستن فرش در منزل رخ مي‌دهد، عبارتند از:

ماندن شامپو روي فرش

اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه يا از شامپو زيادي استفاده شود يا فرش به خوبي شسته نشده باشد. زماني كه فرشتان را در منزل مي شوييد، هر دوي اين اتفاقات عملاً اجتناب ناپذير هستند. اين بزرگترين دليلي است كه باعث مي شود حتي افراد سخت گير نيز گاهي اوقات از يك متخصص براي نظافت فرش استفاده كنند. باقي ماندن مواد شوينده در فرش آن را به يك آهنرباي خاك و آلودگي تبديل مي كند.

بيش از حد خيس شدن و نبود امكان براي خشك كردن مناسب آن

خيس شدن بيش از حد زماني اتفاق مي افتد كه مقدار زيادي آب روي فرش ريخته شده باشد. ماندن آب روي فرش و عدم خشك كردن مناسب آن، باعث تغيير رنگ در فرش مي شود. برخي از فرش ها در اثر خيس ماندن تغيير اندازه ميدهند و برخي ديگر دچار پوسيدگي مي شوند. خشك كردن فرش در خانه به دليل كمبود فضا بسيار دشوار است و احتمال ابتلا به مشكلات كپك زدگي بيشتر است.

عدم محافظت از فرش مرطوب در برابر پايه ي مبلمان

خطر ديگر تميز كردن فرش در خانه، لكه هايي است كه در اثر تماس پايه ي مبلمان با فرش هاي مرطوب ايجاد مي شود. در صورت تماس با سطح مرطوب، بسياري از مبلمان چوبي رنگ خود را به فرش پس ميدهند. در خانه هايي كه مبلمان داراي پايه ي فلزي هستند نيز احتمال زنگ زدگي وجود دارد.

افرادي كه فرششان را در منزل مي شويند به احتمال زياد با اين مشكلات روبرو مي شوند زيرا در هنگام تميز كردن، اغلب وسايل خانه را نمي توان از اتاق خارج كرد و نه تنها شستشو به طور كامل انجام نمي شود بلكه در خشك كردن آن نيز دچار مشكل مي شويد.

براي انجام هر كاري به محيط مخصوص براي انجام آن نياز است، پس بهتر است شستن فرش ها را هم به متخصصين بسپاريد تا در محيطي مخصوص به همين كار و با تجهيزات ويژه انجام شود. در قاليشويي كاردان در نياوران ما اين محيط را فراهم كرده ايم.

 

مزاياي شستن فرش در قاليشويي

قاليشويي كاردان به عنوان يكي از بهترين متخصصين قاليشويي در منطقه نياوران از روش هاي حرفه اي براي نظافت فرش استفاده مي كند. مزاياي شستن فرش در اين قاليشويي عبارتند از:

  • استفاده از تجهيزات مدرن و به روز كه نه تنها شستشوي عميق تري روي فرش انجام مي دهد، بلكه امكان آسيب به فرش را به طور كامل از بين مي برد.
  • پيش شويي فرش كه باعث حل شدن آلودگي ها و چربي ها قبل از شستشوي اصلي مي شود.
  • شستشوي اصلي با استفاده از شوينده هاي باكيفيت و مناسب با الياف فرش از ديگر ويژگي هاي بهترين قاليشويي در نياوران است. متخصصين فرش شويي مي دانند كه با توجه به ميزان آلودگي بايد از چه شوينده اي و به چه اندازه اي استفاده كرد.
  • شستشوي كامل فرش و عدم به جاي گذاشتن هر گونه ماده ي شوينده از ديگر ويژگي هاي متخصصين قاليشويي كاردان است. براي اين كار از دستگاهي با دو برس چرخنده استفاده مي شود.
  • متخصصين قاليشويي، كاملاً مي دانند كه براي هر لكه از چه شوينده اي و به چه ميزاني استفاده كنند كه نه تنها از شر لكه خلاص شويد بلكه به هيچ عنوان امكان آسيب به بافت فرش وجود نداشته باشد.

  • نظافت ضدميكروبي نيز از ديگر مزاياي شستشوي فرش در بهترين قاليشويي در نياوران است. شستشوي اصلي باعث از بين رفتن بيشتر آلودگي ها مي شود، اما از بين بردن همه ي آنها عملاً غيرممكن است. درمان ضد ميكروبي به كار گرفته شده در قاليشويي، باعث ايجاد يك محيط نامناسب براي توليد و انتشار اين ميكروب ها مي شود و به كنترل مشكلات بو، افزايش عمر مفيد فرش و تسكين قابل توجه بيماران مبتلا به آلرژي كمك مي كند.

كلام آخر

براي هر كاري متخصصي وجود دارد. گاهي افراد فكر مي كنند براي صرفه جويي در هزينه بهتر است خودشان دست به كار شوند اما به دليل نداشتن تخصص كافي، مشكلات بيشتري ايجاد مي كنند. با يك تماس ساده، مامورين قاليشويي به منزل شما آمده و فرش را تحويل مي گيرند و بعد از شستشو و از بين بردن آلودگي ها مجدداً آن را به منزل شما تحويل مي دهند.

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد

 

منابع:

https://www.homeadvisor.com/r/carpet-cleaning-mistakes-to-avoid/

https://www.theotherplacecork.com/challenges-associated-with-carpet-cleaning/

 

 

خبرنامه پيامكي چيست و چه تاثيري در پيشرفت كسب و كارها دارد؟

۵۵ بازديد

خبرنامه پيامكي چيست و چه تاثيري در پيشرفت كسب و كارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سيستمي گفته ميشود كه،كسب و كارها جهت ارتباط هر چه بيشتر با مشتريان از آن استفاده ميكنند. در اين مطلب قصد داريم شما را با خبرنامه پيامكي و مزايا و كاربرد هاي آن آشنا سازيم.

خبرنامه پيامكي چيست؟

خبرنامه پيامكي سيستمي است كه با ارسال خبر در آن مي توان، اطلاعيه ها، اخبار، رويداد ها را به اطلاع مشتريان رساند.

در پنل اس ام اس، ميتوانيد به راحتي يك خبرنامه ايجاد كرده و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار كسب و كار خودتان مطلع سازيد.

محتواي يك خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پيامك هاي خبري ست كه قصد دارند مطلب يا رويدادي را با مخاطب خود در ميان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پيامكي، در سيستم ارتباط با مشتريان چه مزايايي دارد ؟

ارتباط با مشتريان، يك مساله حائز اهميت در هر نوع كسب و كاراست، كه باعث ميشود مشتريان قديمي و جديد از پويا بودن يك بيزينس خبردار شوند.

اين امكان، با استفاده از پنل پيامك نيز قابل ارائه ميباشد، با توجه به اين كه اس ام اس سريعا ارسال شده و به دست مشتري ميرسد، باعث افزايش تاثيرگذاري نيز ميگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، كه مهم ترين اين موارد را به طور خلاصه، در اين مقاله درج كرده ايم.

براي ارسال خبرنامه پيامكي چه مواردي را بايد رعايت كرد؟

همانطوري كه حتما مي دانيد اطلاع رساني  كه در حال انتشارو ارسال آن به كاربران و مخاطبين خود هستيد در قالب اس ام اس صورت مي گيرند.

بنابراين بايد به تعداد كاراكترهايي كه در متن استفاده ميكنيد توجه نماييد. اين تعداد نميبايست از تعداد مشخصي بيشتر باشد(هر پيامك حدود 70 كاراكتر ظرفيت دارد)،پس متن بايد كوتاه اما جذاب باشد.

بنابر اين بايد در طراحي متن خبر و توانايي رساندن مفهوم، توجه كافي را داشته باشيد.

 در اين قسمت نكاتي را، براي طراحي متن اصولي خبرنامه پيامكي مطرح ميكنيم:

كوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پيامكي:

به لحاظ روانشناسي، متون كوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثير گذاري بيشتري در مخاطب ايجاد كرده و بيشتر توجه شان را به پيگيري متن موجود  جلب مي كنند.

توجه داشته باشيد كه متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب مي باشد. از اين جهت حجم مطلوب براي خبرنامه پيامكي در حدود 70 الي 140 كاراكتر در نظر گرفته شده است. كه اين ميزان معادل با يك الي دو پيامك مي باشد.

  • توانمندي محتوا در انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامكي:

بايد توجه داشته باشيد متني كه  در نظر مي گيريد، بايد علاوه بر رعايت كوتاه بودن، بتواند محتواي مربوطه را كه قصد انتقال آن به مخاطب راداريم، به خوبي بيان كند.

متن، ميبايست به طور مستقيم به موضوع اصلي اشاره كند تا مخاطب با خواندن پيامك به، نكته اي كه در ارسال پيامك به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لينك جامع در خبرنامه پيامكي:

اين گزينه مي تواند كارتان را خيلي حرفه اي تر به نظر برساند. شما مي توانيد بخشي از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پيامكي ارسال كرده و سپس لينكي را در انتهاي اس ام اس قرار داده و براي خواندن ادامه ي محتوا مخاطب را به لينك مورد نظر هدايت كنيد.

  • در نظر گرفتن زمان بندي مشخص براي خبرنامه پيامكي:

بهتر است اگر قصد داريد اطلاع رساني ها  را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه براي مخاطب ارسال كنيد، حتما اين برنامه را از پيش تعيين كرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نماييد

  • ارائه خدمات عضويت آسان و لغو عضويت آسان براي مخاطب:

يك خبرنامه پيامكي موفق و حرفه اي بهتر است در اولين قدم تجربه مشتري را در نظر بگيرد.

امكاني را براي مخاطبان فعال كنيد كه،با ارسال يك اس ام اس به راحتي عضو اين خبرنامه شده و همچنين در زمان دلخواه نيز اين عضويت را لغو نمايند.

مزايا و برتري هاي خبرنامه پيامكي در مقايسه با ساير خبرنامه ها!

1.     اطمينان از اينكه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسيد

2.     امكان نظارت كامل بر روي پروسه بازاريابي

3.     توليد محتوا براي خبرنامه پيامكي معمولا آسان تر مي باشد

4.     در دسترس تر از ساير راه هاي ديگر (مانند ايميل) مي باشد

5.     هزينه آن در مقايسه با شيوه هاي ديگر پيام رساني كمتر و معقول تر است

6.     مي توانيد اطمينان حاصل نماييد كه حتما محتواي مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده مي شود

استفاده از پيامك در تمام حوزه هاي بازاريابي، باعث كاهش هزينه هاي اضافي ميشود كه استفاده از خبرنامه را نيز شامل ميشود.

براي مطالعه مقالات بيشتر در اين زمينه به سايت پنل ارسال اس ام اس مديانا مراجعه كنيد.

 

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

۴۹ بازديد

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

9a9x_b8.jpg

امروزه تبليغات يكي از مهمترين و موثرترين روش هاي ارتقا برند و شغل است. تبليغات روش گوناگوني دارد.

در اين مقاله مي خواهيم روشي را بررسي كنيم كه شما به راحتي مي توانيد كسب و كار خود را رونق دهيد.

خريد پنل پيامكي يكي از روش هايي است كه مي تواند بازدهي خوبي داشته باشد و در عين حال بسيار كم هزينه است.

براي خريد پنل پيامكي شما بايد اطلاعات اوليه اي داشته باشيد، در اين مقاله به بررسي مواردي مي پردازيم كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

در زير نكاتي كه به شما براي خريد پنل پيامكي  خوب كمك مي كند را باهم مرور مي كنيم.

ظاهر ساده در تهيه پنل ارسال اس ام اس بسيار مهم است

يكي از نكاتي كه براي خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد داشتن محيط كاربري ساده است.

اين به اين معني نيست كه پنل ها بايد امكانات كمي داشته باشند، با وجود امكانات كامل نيز يك پنل پيامك ميتواند ظاهر و كاربري ساده  داشته باشد.

تجربه كاربري يا به اصطلاح user experience  از مهم ترين مسائلي هست كه بايد در نظر گرفته شود.

همه بايد بتوانند به راحتي با پنل ارسال پيامك خود كار كنند.

در نتيجه در هنگام خريد پنل پيامكي توجه به اين كه اين پنل چگونه كار مي كند بسيار مهم است.

انتخاب پنل اس ام اس با توجه به نياز شركت و اشخاص

شركت هايي كه خدماتي مثل ارسال پيامك را ارائه مي دهند، بايد گزينه هاي زيادي براي مشتريان خود فراهم كنند.

در اين صورت مشتريان قدرت انتخاب بيشتري دارند،اين امر باعث ميشود مشتري درهنگام خريد پنل پيامكي احساس رضايت بيشتري داشته باشد.

اگر مشتري قصد دارد تعداد پيامك كمتري ارسال كند، مسلما لزومي ندارد كه به خريد پنل پيامكي با امكانات زياد و هزينه بالاتري اقدام كند.

پشتيباني 24 ساعته از تمامي اپراتورهاي مخابراتي

اگر پنل پيامكي كه خريداري مي كنيد نتواند از همه اپراتورهاي مخابراتي موجود پشتيباني كند ممكن است شما تعداد زيادي از مخاطبان خود را از دست بدهيد.

با توجه به بازار رقابتي و امكانات مختلف اپراتورها در دسترس بودن تمام اپرتورها به صورت يك جا به عنوان يك مزيت مهم به شمار ميرود.

بنابراين خريد پنل پيامكي كه با همه  اپراتورهاي مخابراتي در تماس  باشد بسيار مهم است.

پشتيباني قوي در پاسخگويي به مشكلات كاربران

هر كالا يا خدمتي كه خريداري مي شود ممكن است بعد از مدتي دچار مشكل شود يا احتياج به راهنمايي در آن ايجاد شود.

پنل اس ام اس  هم از اين مساله مستثنا نيست، به خضوض در زمينه بررسي وضعيت ارسال ها پشتيباني مهم ترين نقش را ايفا ميكند.

براي خريد پنل پيامكي اين نكته بسيار ضروري است كه تيم پشتيبان آن بتواند تمامي مشكلات را  در كوتاه ترين زمان ممكن رفع كند.

شركت هاي معتبر براي پاسخ دهي به درخواست هاي مشتريان SLA مشخص دارند.

SLA يا Service Level Agreement به معني تعهد شركت در ارائه خدمات  به مشتريان ميباشد.

ارتباط با پشتيبانان پنل به صورت شبانه روز در تمام روزهاي هفته، يكي از موارد مهمي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

خريد پنل پيامكي با قابليت هدف گيري دقيق مخاطبان

قابليت تفكيك مخاطبان مختلف از جمله ويژگي هايي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي  بايد به آن توجه كنيم.

به اين معني كه شايد شما قصد داشته باشيد فقط به شهر خاصي ارسال پيامك داشته باشيد.

يا مي خواهيد فقط به آموزشگاه ها پيامك ارسال كنيد. يك پنل پيامكي خوب بايد توانايي اين تفكيك را داشته باشد.

اگر ميخواهيد در مورد هدفمند انتخاب كردن مخاطبان بيشتر بدانيد كليك كنيد.

بررسي بخش همكاران و نمونه كارها در زمان خريد پنل پيامكي

با بررسي اين بخش شما مي توانيد رزومه اي از شركتي كه قصد خريد پنل پيامكي از آن را داريد داشته باشيد.

بررسي رزومه به شما كمك مي كند كه از توانايي هاي شركت مورد نظر باخبر شويد و خريد بهتري را تجربه كنيد.

در هنگام خريد پنل پيامكي حتما يك پيش نمايش(ِِDemo) از آن را مشاهده كنيد.

اين گزينه به اين معني است كه شما در زمان خريد پنل پيامكي بايد بازدهي آن را بررسي كنيد. آيا منوها و جزئيات مورد نظر شما را دارد يا خير؟

يك پنل پيامك براي شما ممكن است امكانات زيادي در منوهاي خود داشته باشد.

در صورتي كه نتوانيد با آن ها كار كنيد، نمي توانيد از خريد خود بازخورد خوبي بگيريد.

پس قبل از خريد اين پنل حتما پيش نمايش آن را مشاهده كنيد و بعد به خريد پنل  اقدام كنيد.

مودم GSM بهتر است يا خريد پنل پيامكي؟

زماني كه مي خواهيد بين خريد سامانه ارسال پيامك و خريد مودم  GSM تصميم بگيريد بايد به اين نكات توجه ويژه اي داشته باشيد:

اين نكته را مد نظر خود قرار دهيد كه، مودم قطعه اي سخت افزاري هست كه بدون نرم افزار مربوط به خود كار نمي كند.

شما براي راه اندازي آن بايد سيم كارت  خريداري نموده و داخل مودم قرار دهيد، فقط به اين شكل مي توانيد متني كه مورد نظر شماست را ارسال كنيد.

با خريد پنل پيامكي، يك پنل سيار با سرعت و كاربرد بالا در خدمت شماست كه مي توانيد از هر جايي كه هستيد پيامك خود را ارسال كنيد.

اما اگر بخواهيد اين كار را با مودم انجام دهيد علاوه بر اينكه سرعت ارسال بسيار پايين است، شما در هر جايي اين امكان را نداريد كه متن خود را ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك شما ميتوانيد به راحتي از بانك شماره موبايل براي ارسال هاي هدفمند خود استفاده كنيد.

در متن بالا درباره استفاده راحت و آسان صحبت كرديم، ارسال پيامك با استفاده از مودم هاي سخت افزاري بسياردشوار  است.

اين موارد نكاتي است كه بايد در هنگام خريد پنل اس ام اس به آن دقت كنيد.

 

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

۵۲ بازديد

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يكي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد كه از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد كه اگر كودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يك منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا كمي برخوردار بود حال اينكه اكنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيك آن ها ، ارتفاعاتي كوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود كاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد كه چطور ميتوان از انواع گردويي كه در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب كرد .بي جهت نيست كه ميگويند سودي كه توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميكنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است كه حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي كه بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست كه نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن كافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يكي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشكي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشك و كم آب قابل كشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازك و كاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول كاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه كوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبك نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فكر ميكنم نيازي به معرفي ندارد ! يك رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري كه منشا و منبع ان كشور آمريكا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد كاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يكي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پركشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. كيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشك مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي كند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يك رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته كاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 كيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما كه در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند كه چرا از بين ارقام نهال گردو يك رقم گردو را نميكاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يك رقم از انواع نهال گردو كه مناسبه كاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميكنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف كشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي كرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينكه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميكند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدك بكشد . اين رقم نهال گردو يكي از جديدترين درختان تجاري است كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا كشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست كاغذي نازكي دارد، به طوريكه پوسته آن با دست و به راحتي قابل كنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، كرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريكايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .